Hele dagen er tilbragt på stranden (en af de mange strande ved Lake Huron) ca. 5 kvarters kørsel vestpå herfra. Dejlig strand med sand, lækkert ferskvand og fri for skarpe muslinger. Vi nød hele dagen i det fantastiske vejr her og kom temmelig sent hjem. Skøn afslutning på en skøn weekend.
Arkiv med juni 2011
Victoria Park
En skøn fridag for børnene (skolen er lukket pga. pædagogisk dag) er tilbragt ibandt en masse venner, børn som voksne, i Victoria Park, den næststørste park i byen. Her findes en helt fantastisk legeplads, masser af træer, græs, ænder, gæs og svaner, en lille flod der løber igennem parken, splash pad til børnene og højt […]
DytDyt Bilen
Hver gang – uden undtagelse – Flora kører bil og hun spotter en bil eller flere foran os siger hun højt ‘ DYT DYT BILEN – FOAR BILEN ‘ forståes – dyt dyt alle biler, nu kommer Flora’s bil altså.. og så kan i godt flytte jer !
Til FødselsdagsFest
Anton er på vej til Elliot’s fødselsdagsfest og han har pakket ind og tegnet og skrevet kort til Elliot, der fylder 7 år og er af Anton’s rigtig gode venner. Anton og Elliot går også i klasse sammen i år.
Bedste Skoleuge ?
I bilen på vej til Piano gør Isabella status… ‘ Nu er det fridag (der er pædagogisk dag fredag så skolen er lukket for elever), så har vi rigtig weekend i to dage, og så starter vi EQAO på mandag (Grade 3 test over alt hvad de har lært hele skoleåret i alle fag, dog […]
Indlæg