Idag er turen gået til stranden ved Dalby Huse. En fin strand med meget lavt vand og en masse sandbanker, så børnene har kunne løbe frit omkring.

Vi tog afsted sammen med Mikkel, hans mor Trine og søster Ida.

Vi badede og legede med sæbebobler og i sandet. Der var en del fralandsvind så vi måtte også jagte badebolde og parasollen som tog sig en ordentlig flyvetur.

 

 

 



Isabella fandt et krabbeskjold på stranden.

Til aften hentede vi pizzaer og lasagne og kørte til mormor og morfar og spiste.