Vaniljekranse hører sig også julen til, så dem har lavet ca. 100 af i dag.
Dejen smager jo også godt (i følge mor og børn smager den bedre end de færdigbagte), så Flora var nem atbestikke til kys imod vaniljedej som fluks røg indenbords.
Farmor og Anton havde en konkurrence kørende om hvem der fik lavet flest vaniljekranse – Anton var vinderen, da dejen slap op!



Indlæg
hvor ser det bare hyggelig ud, jeg skulle hav blevet der lidt længer, knus fra os
december 7, 2010 @ 09:44