I dag har vi været på ski alle mand i skøn sol og sne. Råhygget hjemme i varmen med popcorn og ‘Shark Tale’ – sjov børne animationsfilm.
En perfekt opskrift på en dejlig søndag.
Udgivet januar 30, 2011
Udgivet under Uncategorized og tagget BørneLiv, sport, vinter
Skriv kommentar | Trackback