Til aften har vi endnu engang været på skolen, men denne gang for at se Isabella i hovedrollen som Marie, i et andet teaterstykke – også på fransk.

Isabella glædede sig helt vildt, og var fyr og flamme inden hun skulle på. Det gik helt fantastisk godt. Isabella nød det hele vejen, og var selvfølgelig også lidt stolt bagefter – med god grund. Et kæmpe stykke arbejde har alle lagt i teatykket, såvel elever som Mr. Preecup, deres fransklærer. Så fantastisk dejligt at se Isabella have det sjovt imens hun var på scenen og var i centrum.



 

Get the Flash Player to see this content.