Denne skønne kort- kæmpeblomst fik jeg i dag til Mors Dag, af min elskede, skønne, dejlige, søde, betænksomme og kreative store pige !
Udgivet maj 8, 2011
Udgivet under Uncategorized og tagget gaver, Isabella, mor
Skriv kommentar | Trackback