Og så sprang Anton’s solsikke ud ude i haven, som han plantede på tur med gr.1 før sommerferien.
Vi har målt den og den er meget højere end Anton..
Udgivet september 7, 2011
Udgivet under Uncategorized og tagget Anton, blomster, have
Skriv kommentar | Trackback