Flora har ordnet og pakket og sendt afsted med posten, der putter det på flyveren til Morfar’s hus !
Det er til Morfar’s fødselsdag så Flora havde selvfølgelig flag med på posthuset !
Udgivet april 25, 2012
Udgivet under Uncategorized og tagget bedster, Flora, gaver
Skriv kommentar | Trackback