Arkiv med Uncategorized
Blomster
Flora har plukket blomster i Waterloo Park idag imens Anton har været til tennis.
Regndag
Regnen har silet ned hele dagen i dag og temperaturen er røget ned under 18 grader. Så vi benyttede lejligheden her til eftermiddag og lavede varm kakao med flødeskum – vegan style, selvfølgelig!
Blomster Fridag
Hygge mandags fridag for Flora og Mor i dag har stået på cykel-gå-tur til legepladsen. På vejen har Flora dog stoppet 7-8 gange for at plukke smukke blomster. Der er så småt ved at være efterår i luften, selv om det kan være svært at tro når temperaturen siger 25 grader og solen skinner fra […]
Chips & Muffins
Søndagen er for Isabella, Anton og Mor gået med at lave æble chips i stor stil og vegan muffins – chocolate og blueberry. Der er lavet rigeligt så vi har lidt i fryseren til at sende med i skole når de andre deler ud af kage med mælk mv. På opfordring af Isabella.
Indlæg