– Hjemmebiograf !
Søndag bød på regn, regn og endnu mere regn..
så hvad var mere oplagt end en tur i biffen for hele
familien – hjemme i stuen!
Den stod på Hannah Montana – på engelsk – med
popcorn og lakridsruller
– Super Råhygge !
Udgivet den april 25, 2010
Udgivet den april 24, 2010
Udgivet den april 22, 2010
For et par uger siden modtog vi et brev fra Public Health hvori der stod at Isabella manglede 10 vaccinationer i forhold til Canadisk Standard! Øhhh tænkte vi det var ikke så lidt… men det blev endnu bedre…
For IKKE at blive suspenderet fra skolen skulle dette bringes i orden inden den 3. Maj 2010.
Da alt kom til alt og vi fik styr på sagerne, viste det sig at hun KUN manlede to vacciner og en tredie var frivillig. Vi fik hurtigt klaret de tre stik og Isabella tog det I STIV ARM !
Udgivet den april 21, 2010
Udgivet den april 21, 2010
Udgivet den april 17, 2010
Udgivet den april 16, 2010
Udgivet den april 16, 2010
Anton har fået nye kondisko i dag. Og de er ikke alene meget meget hurtige.. Anton har allerede planlagt at de skal løbe om kamp med Kasper til sommer, spille fodbold med Ishaan, vises og til farfar, farmor og Ida’s Kasper… og så skulle de altså også blive på da han skulle sove, i Flora’s nye Pippi Telt !
Udgivet den april 15, 2010