Flora og Mor har turet København flad i dag og nydt juleudstillingen i alle gaderne og butiksvinduerne. Vi har desværre ikke kun kigget udefra… det blev også til lidt tilføjelser til bagagen. En dejlig og lang dag i København, som Mor (forhåbentlig) kan leve længe på !
Indlæg