Efter to dage hjemme, har mor lavet den første retro-kreation. En vaskeægte Yvonne solhat, som Isabella snuppede med det samme – den vil jeg gerne have !
Indlæg tagget syning
liberty til pigerne
Det er svært for mig at begrænse mig, når det drejer sig om retro- og libertystoffer. Sidste indkøb blev KUN til posebukser til pigerne… er dog efterfølgende meget ærgerlig over, at der ikke helt er nok stof til et par bukser til mig selv.. Stoffet kom med posten, blev vasket og tørret og bukserne *2 […]
bløde bukser bestilt
Anton har for en rum tid siden bestilt bløde bukser i lækker turkis velour hos mor. Her er de så – bedre sent end aldrig… og rigtig dejlig bløde!
Flora’s første Liberty bukser
Det var en glad mor der kunne konstatere at Flora’s første par Liberty bukser fra sidste sommer, stadig passede frøkenen. Mest fordi de er så fine til hende, men også fordi de er magen til Isabella’s og mor’s. Og endeligt fordi Flora har et specielt højt forbrug af tøj, og det er nu engang lettere […]
Indlæg