Mors første tanke om dagen i dag falder naturligvis på premieren for ‘Sex And The City 2’.
Starter dagen med at hele familien shopper lidt rundt Midttown i området tæt på hotellet 33th. og 7Av. og 6Av. Anton forelsker sig fuldstændig i det sejeste skateboard fra BillaBong butikken, (mon man kan være så heldig at forældrene tænker på fødselsdag allerede ?)
Isabella har ønsket en shoppetur med mor alene, så efter nogen tid deler vi igen hold. Og Isabella er meget klar på hvad hun går efter… efter kun en time havde hun købt såmeget tøj i GAP butikken, at vi slæbte os videre mod ‘legetøjsbutikken’, som selvfølgelig også skulle aflægges et besøg. Adskillige poser (og penge) senere mødes vi alle igen på Times Square.
Far og Anton og Flora shopper til Anton. På hemli’ mission i GAP butikken på 34th og 6th Av. *******
Herefter havde far en god idé…..
Far og børn tager aftensmad med tilbage og Råhygger på hotellet…. imens tager mor i biffen og ser SATC 2 – på 38th. og 5Av.
Herligt herligt, mor nød det hele 110%. En god Starbucks kaffe og en pose M&M’s og så en rigtig tøse, veninde- film af klasse. Filmen var god, sugede alt råt! Mor hygge i verdensklasse ! Så mor kunne næsten flyve tilbage til hotellet ca. 2½ time senere i silende øsende regnvejr og fantastisk højt humør!
Købte frozen yoghurt med hjem til hele banden på hotellet.


Indlæg