I dag har været store Field Trip day. Anton har været på tur med børnehaven til Waterloo Park og været i Lions Lagoon (vandlegeplads) og i Waterloo Park Zoo.

Anton har haft en fantastisk dag, med vandleg og tur rundt i parken og se på dyrene. Han var i top-humør, og havde fulgtes rundt med Jack og en til dreng (kunne ikke huske hvem) og Jack’s mor , – hvilket kun gjorde dagen endnu bedre. Jack er bedste foretrukne legekammerat nu, og de skal også lege sammen på lørdag.

Isabella har også været på bustur til Waterloo Park, og havde fået arrangeret mor og Flora med som volunteers…

Vi havde en super hyggelig dag med skattejagt, hvor vi i grupper, skulle finde svar på forskellige ting ang. parken, Waterloo’s historie og dyrene..  bl.a. var et af spørgsmålene: Hvad er navnene på Wateerloo Park’s to grise?   Og ja de hedder såmænd  BACON og EGG !

Vi spiste madpakker og købte is, legede, spillede soccer baseball og hyggede i græsset i det gode vejr.

Flora var i sit Es hele turen, og da vi vendte tilbage til skolen kl.13.30 tog mor og Flora bilen hjem, så Flora kunne puttes til middag. Da vi forlod skolens parkeringsplads sov Flora…