Endelig blev det tid til at besøge Mathilda og Thea – og Lars og Mie – skønt at se dem igen ! Og hvor børnene bare kan hygge sig sammen, selvom det er meget længe siden sidst !
Vi siger mange tak for et skønt besøg. Det var bare så dejligt at se jer igen. Også selvom vi måtte undvære Isabella og Morten. Mathilda hyggede sig i hvert fald virkelig godt med Anton. Og Flora er bare en skøn lille tumling.
Vi ser frem til at følge jer her på siden!
KH Lars og Mie
Vi siger mange tak for et skønt besøg. Det var bare så dejligt at se jer igen. Også selvom vi måtte undvære Isabella og Morten. Mathilda hyggede sig i hvert fald virkelig godt med Anton. Og Flora er bare en skøn lille tumling.
Vi ser frem til at følge jer her på siden!
KH Lars og Mie
august 8, 2010 @ 04:01
Dejligt I er med os Ü Sker der fortsat noget på jeres eller var det mere en ferieting?
Stort knus til jer alle herfra.
august 9, 2010 @ 16:37