I dag har Libby været og lege med Flora. De har hygget med the selskab, puslespil og vi har været ude og cykle og på legeplads.
Udgivet oktober 29, 2010
Udgivet under Uncategorized og tagget Flora, leg, Venner
Skriv kommentar | Trackback