Det var en meget meget glad Anton, der på vej hjem fra skolebussen stolt viste, at han havde fået en rokketand – den allerførste – vel at mærke. Og den var meget løs allerede. Faktisk var Anton så glad, at han da vi var helt hjemme sagde:   This is just the best day ever !

Dette til trods for at han og Isabella skulle videre til tandlæge.

Begge to havde NUL HULLER, og faktisk sagde tandlægen at Anton’s anden fortand også var lidt løs

– så bliver det da vist ikke bedre – to spritnye rokketænder på een dag !