Mor eksperimenterer med Raw food og har lavet Sushi til aften.
Det smagte godt, men det var også et kæmpe arbejde og mange timer der lå forud for indtagelse, så det bliver nok ikke fast indslag på programmet.
Udgivet maj 29, 2011
Udgivet under Uncategorized og tagget mad, raw
Skriv kommentar | Trackback