Anton har opnået to ribbons i år, selvom det var meget tæt på et 150 day reader ribbon også.
Anton har læst og læst her i grade 1. , og er blevet rigtig glad for det. Således tager han nu selv bøger på hylden og sætter sig og læser, hvilket er rigtig hyggeligt. Han udfordrer sig selv med Totte og Lotte bøger på dansk, som han gerne vil læse for Flora. Det danske er dog lidt sværere end engelsk at læse.. endnu.


Indlæg