Endnu en dejlig Halloween Fest er vel overstået. 23glade børn i alderen 1-9 år har lavet og malet græskar, leget hygget, spist cupcakes og været ude i nabolaget og jagte nogle ting som en heks ville have, hvis ikke hun skulle farve alle børns ører grønne om natten. Vi jagtede rundt i mørket – nogle ville meget gerne holde i hånden, og andre spurtede rundt. Vi fandt tingene og fik en lille fin heksepose hver som belønning.

Søde forældre hjalp til undervejs og andre havde bagt cupcakes og lavet suppe – dejligt med gode venner !

Forældrene kom til græskarsuppe og drikke, og det var alt i alt en travl, hyggelig, dejlig eftermiddag og aften for børn og voksne.

Man bliver da lidt rørt når en mor kommer hen og siger at hendes søn lige har sagt at ‘ it was the best day ever! ‘  – og at moderen i øvrigt bamærker at den slags kun er sagt få gange før – og at det så har kostet meget tid og mange penge ! Dejlige Elliot Ü