Anton har i dag fået ribbon for at have læst 50 aftener siden start i gr. 2. – lidt stolt var han !
Udgivet november 25, 2011
Udgivet under Uncategorized og tagget Anton, Grade 2, skole
Skriv kommentar | Trackback