I efteråret lavede Anton’s klasse en runde hvor alle skulle skrive og fortælle klassen om sig selv og om deres familie og stamtræ.
Anton havde tegnet og skrevet om sig selv, at bl.a. elskede at køre mountain bike og spille soccer.
Vi har sammen lavet Anton’s stamtræ.
Endvidere havde han tegnet en tidslinie for hans liv… startende med at han blev født – naturligvis – og afsluttede med at han var på vacation ;o)
Endelig fortalte han klassen om nogle af de oplevelser han har haft og supplerede fortællingen med fotos. Anton kan rigtig godt lide temaer som dette og går meget op i det.



Indlæg