Børn og Mor har råhygget til eftermiddag og aften imens Far er til træning.
Isabella har lavet jordbær dyppet i god mørk chokolade (havde glemt at sætte jordbær frem i går til fastelavnsfesten så de skulle bruges i dag). Anton har læst, alle tre har leget restaurant (vi har fundet al Flora’s legemad frem igen), og jeg har fået serveret de lækreste anretninger, efter omhyggeligt at have valgt fra menukortet.
Imens pigerne hyggede sig i karbad, har Anton og jeg spillet ‘Don’t let the pigeon drive the bus’ og flere slag ‘Olsen’ . Efter Anton havde banket mig i Pigeon spillet smilede han til mig imens jeg blandede Olsen kort og sagde:
*Are you ready for your tears to drop…? * – rimelig selvsikker og stor grinede over hele hovedet !
Afslutningsvis lidt Lego byggeri, fashion designing og masser af læsning – og så GODNAT til børnene, så jeg kunne stryge i kælderen og træde 5,2 Km på 30 min.








Indlæg