Endelig blev det tid til at besøge Mathilda og Thea – og Lars og Mie  – skønt at se dem igen ! Og hvor børnene bare kan hygge sig sammen, selvom det er meget længe siden sidst !

Vi spiste kage og smoothies i varmen – MUMS !