Arkiv med grinebidder univers

Anton Relocation

 

 

Anton’s værelse er blevet et rigtig drengeværelse med hans skateboard, medaljer, tennis bag, bøger, spil, legotecnics og black bear sengeøj på. Og så er ekstra madrassen klar i skabet til overnattende søstre eller kammerater.

Anton er godt tilfreds med at kunne være alene i fred og ro på sit værelse, men synes stadig det er hyggeligt at sove sammen med Isabella.

Isabella Relocation

 

 

Isabella har igangsat hele førstesalens omrokering i juleferien. Nu er vi endelig ved at være på plads igen.

Isabella er gået fra at der skulle være mange farver, til så kun at ville have lilla og sølv, til nu hvor hun er eneherskerinde igen, kun at ville have hvid og lidt natur farver på sit værelse. Isabella har tegnet værelse og møbler op i korrekt målestok og har afprøvet forskellige indretningsmuligheder før hun flyttede helt ind på værelset – hun er vist ikke faldet langt fra stammen?

Hun er MEGET tilfreds med at have fået klaveret ind på sit værelse og have plads til alt hendes – og så med rettigheden til at sige UUUD !  til sine uforstående søskende..

Vi arbejder stadig på lidt HVIDE detaljer…

PostKort

 

 

Isabella elsker at hygge sig med at lave layouts, eksperimentere med farver, former, mønstre, tekster, fotos osv. Og så er hun helt fantastisk til at få gode ideer, som her hvor hun lige lavede disse  ‘ YOU ‘ postkort på sin PlayBook.

Hvorfor hvorfor dit …

Flora er inde i ‘ HVORFOR ‘  fasen for tiden. Hvis der er noget der ikke lige passer hende, så som at vi ikke ser Babapapa i fjernsynet om morgenen når vi skal i daycare siger hun ‘ Hvorfooor ‘  velvidende at svaret var det samme som igår og i forgårs og i sidste uge…

Fest Ved Nr.10

Scaredy har lade rygtet løbe – der er daglig fest på terassen i nr. 10 !

I dag var der fire gæster til morgenmadsbuffet !

DukkeHus

Flora leger meget med sit dukkehus. Det er placere i stuen så det står klar til leg når hun får lyst. Det er specielt babyen der bliver leget med. Den får mad, og skal sove, og vil gerne op til sin moar. Men i dag gav faren babyen mad i babyens stol og moren tog brusebad !

Flora leger en masse rolleleg for tiden og alt er med udgangspunktet i en mor og en far og en baby og babyens storesøster og storebror…

..endnu mere Ski

Idag har alle tre børn og Mor været for fuld skrue på ski.

Vi mødtes med Thomas, Lulu, Søren og Bedster derude og der blev kørt ræs og øvet turns og hygget.

Dejlig dejlig dag !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..mere Ski

I dag har hele banden været på skibakken – første gang for Flora denne vinter.

Get the Flash Player to see this content.

Efter en kort opfrisker var hun næsten selvkørende…

Get the Flash Player to see this content.

Flora nød det og klarede både stolelift og bakken i stiv arm. Dejligt dejlig dag !

Lobster Day

Endelig Lobster Day igen – er der nogle der ved hvordan man laver sea food så er det Sarah og Todd. De er sande feer i et køkken og det nyder vi godt af her den første dag i det nye år – hvert år !

Østers, Hummer, Muslinger, og diverse lækkert tilbehør…  en masse fingermad og derfor den fornemme opdækning med aviser på bordet – både praktisk og børnevenlig !

Super hyggeligt som altid. God mad og fantastiske venner – hvad mere kan vi forlange ? Afslutningsvis lidt Wii Dance i kælderen…

En eminent start på et godt nyt år !

 

NYTÅR

Sidste dag og aften i 2011 tilbragte vi hjemme med råhygge, god mad, vin og bobler, 90 års fødselsdagen og lange stjernekastere der er det kommer tættest på fyrværkeri vi kan opdrive på denne årstid. Anton gik omkuld lidt over klokken ti, Flora tyve i tolv og Isabella klarede at springe ud fra stole, i det nye år sammen med Far.

Velkommen til et super dejligt nyt år med masser af flere dejlige dage !