Arkiv med grinebidder univers
Beet Wraps
Udgivet den september 27, 2011
Fall – Formiddagtur
Udgivet den september 26, 2011
Flora MTB
Udgivet den september 25, 2011
Cootie Catchers
Udgivet den september 25, 2011
Isabella spenderede lidt sparepenge i Chapters og købte en af de gode Klutz bøger – denne her med Cootie Catchers.
Isabella har lige siden produceret et bjerg af dem i store og små. Nogle med færdige sider og andre med egne billeder og ord – og flot ser det da ud ! (selvom vi andre er lidt trætte af at få stukket en op i næsen med ordlyden – which one ? – pick one ! )
Fruit Picking
Udgivet den september 24, 2011
Imens Far kører ræs, har vi andre brugt denne fantastisk flotte efterårs lørdag på ridning, en tur i Chapters boghandel hvor børnene har udpeget en masse bøger de ønsker sig. Efter en hurtig frokost hjemme kørte vi 40 min. syd-øst for Waterloo til St. George, hvor vi har været på to frugtplantager og plukket æbler og pærer, kørt med traktorvogn, smagt friskpresset æblemost, spist en masse æbler og selvfølgelig klatret i træer !
Flora Flyve Flyvemaskine
Udgivet den september 19, 2011
Flora og Mor har købt billetter til Danmark til December, og vi har talt om at vi skal flyve med flyvemaskine til Mormors hus. Flora sikrede sig flere gange at hun nu skulle med i flyveren sammen med Mor.
Det har gjort meget stort indtryk på Flora, nok også fordi Farmor og Farfar lige har været på besøg i Flora’s hus, og de kom hetil med flyvemaskine.
Flora fandt i dag den store Lego flyver frem og så gik hun ellers i gang. Manden skal styre flyvemaskinen, og Morfar skal sidde på stolen i flyveren. Alle taskerne blev smidt ind i bagagerummet (nok egentlig meget realistisk) og så har Flora bygget et stort hus, hvor hun har indrettet værelser (ja- hun har læst mange boligblade og været meget sammen med sin mor), hun har bænket Anton, Isabella, Mormor, Morfar og Flora omkring spisebordet, og sat to store kager på bordet. Mormor skulle dog lige støvsuge før hun skulle have kage ?? og pigen skulle sidde på støvsugeren imens !!
Bagefter blev alle sat på flyet og skulle hjem til Flora’s hus.
Det skiftede lidt om det var Mormor’s hus eller Farmormor (Farmor’s hus), men det er heller ikke nemt når man ikke ser sine bedster så tit. Men hyggede os, det gjorde vi i flere timer.
Og een ting er helt sikkert – Flora glæder meget til besøg i Danmark ! (- og det gør Mor også)
160 K Blue Mountain
Udgivet den september 18, 2011
Far er blevet hentet kl.3 i nat af cykel kammeraten og så kørte de mod bjergene i Blue Mountains for at køre landevejsræs på 160 km.
Et kæmpe arrangement med 1200 cyklister der kørte 80 km og yderligere 1000 cyklister der kastede sig ud i de 160 km. En tidlig og kold morgen – kl.7.30 lød startskuddet for far og hans hold – team Tour De Waterloo.
Far var godt kørende og allerede 5 timer og 21 minutter senere kørte han over målstregen – super sejt kørt !
Far havde da også holdet hurtigste tid – så mon ikke han snart er moden til lidt oprykning !
RideShow
Udgivet den september 18, 2011
CykelKlar
Udgivet den september 17, 2011
Skønt Med Weekend
Udgivet den september 17, 2011
Så bliver det vist ikke meget bedre ?
Isabella har været til ridning, været i varmt brusebad, og sidder nu i houser (imens Far og Flora ordner cykel i garagen) og nyder lune nybagte brusebads boller med honning, imens hun læser sin sidste kapring af en chapterbook fra skolebiblioteket – Aaahhh, ligesom Isabella helst vil have sin lørdag !








































Indlæg