Så kom den endelig i hus, vores nye VitaMix blender (nyt mærke nu hvor to Kitchen Aid’s er brændt af). Og vi har testet den med en yummi Mango Shake – Aaahhh !
Arkiv med grinebidder univers
Kønne Planter
Udgivet den maj 12, 2011
Endelig en lidt lunere aften, perfekt til at køre ‘haven’ i stilling.
Vi har erhvervet en masse krukker som vi har plantet til med forskellige blomster, jordbærplanter, bønner, diverse krydderurter og lemongrass.
Endelig har vi sået flere majs, så nu må vi bare have flere krukker hentet hjem til alt det sidste vi ikke fik plads til…
Det Lærer I Hurtigt !
Udgivet den maj 10, 2011
Isabella har bedt om at blive vækket lidt før hun plejer, så hun har mere tid til at ligge og vågne (Isabella bruger let en time eller to til at vågne og komme helt til sig selv ! )
Til morgen vækkede jeg hende kl.6.30 og vi begyndte at snakke (det kan hun til gengæld altid! )
Snakken falder på hvor hun gerne vil bo henne i verden, hvis hun ikke skulle bo i Canada og Isabella siger uden at blinke – Caribien (hendes veninde Blue flyttede derned til nytår og der er varmt – det er hvad hun ved om stedet pt.).
Jeg prøver på en pæn måde at forklare, at Far og Mor nok ikke kan få arbejde i Caribien.
Ellers vil jeg gerne bo i Frankrig siger hun så (her har hun også gode ferieminder fra).
Hvor til jeg siger at det nok ikke vil være så let for Far og Mor, da vi jo ikke kan tale fransk – men den æder hun ikke –
Det lærer I hurtigt ! forsikrer hun mig med sikkerhed i stemmen, og smiler over hele hovedet !
… ja måske – hvis vi bare havde små sprog sugende hjerner som vores børn !
Catapillars
Udgivet den maj 10, 2011
LøbeCykel
Udgivet den maj 10, 2011
Art
Udgivet den maj 9, 2011
Majs
Udgivet den maj 8, 2011
Forleden var Flora og Mor ude og handle. Pludselig peger Flora og råber – MAJS !
Hun havde spottet en frøpose med majs på, lige i hendes øjenhøjde, på et stativ med mere end 100 forskellige blomsterfrø og grøntsagsfrø, uden for supermarkedet.
Der var ingen vej udenom. Flora greb og pose og den tog med hjem. På vejen i bilen forsøgte hun at spise de tørrede majs – der var bidt hul i posen, munden knasede, og der var tørrede majs i hele autostolen…
Nå men vi fik samlet de overlevende majs sammen, og i dag er de så blevet sået i en lille potte. Flora har gravet jord og puttet majs i. Det er lidt svært at forstå, at majskornene skal i jorden og ikke i munden – forhåbentlig giver det frugt, så hun kan forstå hvorfor.
Mors Dag
Udgivet den maj 8, 2011
FødselsdagsKort
Udgivet den maj 7, 2011
Mor’s Dag – forskud
Udgivet den maj 6, 2011
Det er altså ikke til at holde ventetiden ud, når man er Anton 6 år…
Anton kom hjem fra skole i dag, og før jeg så mig om, havde han overbevist mig om at det var ok at give mig min Mors Dag gave med det samme – der er jo alligevel kun to dage til ! Og det næste jeg ved er, at Anton er i fuld gang med at pakke op –
Og han var bare pavestolt da jeg så og læste kortet hvor han bl.a. har skrevet – One thing my mom can do really well is.. laying my blanket really good !
og at han elsker at lave mad sammen med mig !
For ikke at nævne den fantastisk billede ramme med billede af bedste-drengen ! – Den må vi vist finde en god plads til (underforstået den skal op at hænge på væggen).
Igen er jeg rørt over min dejlige dreng. Tænk at han har lavet alt det, og tænkt på mig imens !





















Indlæg