I dag fandt Flora og Mor en ‘Ny Skat’ – i form af en kurv fra badeværelset på Spurvevej fyldt med sammenfilterede perlekæder, guldkæder, læderbånd mm. – herligt herligt ! Det gik der en del tid med at rede ud og iklæde sig !
Udgivet den oktober 27, 2010
Udgivet den oktober 26, 2010
Udgivet den oktober 26, 2010
Udgivet den oktober 25, 2010
Flora og mor har råhygget til formiddag og bagt rugbrød.
1 stk. rugbrød
I alt ca. 450 g tørt – kerner og frø (hørfrø, solsikke, kokosmel, mandler)
5-6 æg
5-6 spsk. koldpresset olivenolie
1 tsk. stødt kanel
1 tsk. stødt kardemomme
De tørre indgredienser blendes sammen til en grov mel.
Alt blandes sammen til en klistret masse.
Brødform smøres med olie, og dejen masses i.
Bages i ovnen 1 time ved 160 gr.
Udgivet den oktober 24, 2010

Vi har fået husdyr – og vi ved ikke helt hvor mange – endnu!
Vi fandt posen med chokoladekuglerne til halloween, der var gemt i kælderen, under ½ fuld og alt papiret smuldret ved siden af. I går aftes var hunden Louis på besøg, og han var meget optaget af kælderen… mon ikke vi har fået mus ?
De andre husdyr er dem vi selv klipper, som vi skal pynte med til halloweenfesten på lørdag – edderkopper og flagermus blev det til i dag.
Udgivet den oktober 23, 2010
Udgivet den oktober 22, 2010
Udgivet den oktober 22, 2010
Udgivet den oktober 21, 2010
Udgivet den oktober 17, 2010
Da vi søndag morgen sidder ved morgenbordet, efter at have fejret Antons 6 års fødselsdag både fredag og lørdag, kigger Anton på mor og pludselig siger han: Jeg glæder mig til jeg bliver 10 år, for så er jeg nok så stor (læs – høj), at jeg kan nuldre dit hår når jeg vil !
Alt imens han smiler over hele hovedet !