Arkiv med grinebidder univers

Rumskib

Her ses egentlig to kreatøsers arbejder – men først og fremmest har Isabella lavet dette fantastiske rumskib til Anton, i bedste Jørgen Clevin stil, imens mor har klippet alt klar til efterårsanorak til Flora. Det er så hyggeligt at sysle sammen !





Til Baby Yvonne

..og nej – den blev desværre for lille til Flora pigen, så nu er der en anden lille pige, der tuller rundt i Waterloo og ligner en vaskeægte Yvonne !

Stropper Og Støvler

I dag har vi endelig haft lidt tid til børnenes værelse. Det har fået den store omgang oprydning, sortering, støvsugning og ny-organisering.

Det helt store hit er disse fantastiske Gummistropper købt til formålet i Danmark. Isabella og Anton har selv fundet den rette plads og sat deres sager på række.


Alt imens…

…man tager et par nye Gummistøvler… tager dem af og på og af og på og af og på, både på hænder og fødder… og stikker så af fra dem der rydder op…  gæt hvem ?


Helt rigtig – Frække Flora ! – ok det var faktisk regnvejr i dag, men kun udenfor !



Smækker Lækker #2

Så blev Isabellas poncho færdig, lige som hun havde bestemt den.

I lyseblå merinould, så den er dejlig blød og ikke kradser.

…og så lige lidt skønne mørkerøde Gerberra fra søde Tracey !


Legedag

 

I dag har vi haft besøg af Thomas og Louise imens deres mor skulle tage kørekort. Vi spiste morgenmad, gik tur til den store legeplads, spiste frokost, spillede og sov til middag. Rigtig hyggeligt.

 

 

 

 

 

 

Weekend Hygge

Weekenden i billeder…



…og så det man ikke kunne se: temperaturen lå på 26 gr. og luftfugtigheden på mellem 89 og 100 % .


6 år

Den 10. august havde vi så 6 års bryllupsdag – begge noget skrantende –  så blomsterne – ja det fik jeg skam i år – faldt i dag i stedet !












Fars Nye Bil

Billederne taler for sig selv – far har kigget på bil nr. 2 imens vi andre ferierede i Danmark – og her er resultatet – en flot Bimmer og en glad far !



 

 

 

 

 

 

 

 

Ontario Place

I dag valgte vi at køre mod Toronto til Ontario Place. Stedet er en blandet landhandel placeret på tre af de øer som blev dannet efter en voldsom storm i 1970’erne umiddelbart ud for Toronto i kæmpesøen Lake Ontario. Her finder man havnefront, strand, vandland, verdens første kupelbiograf  6. etager stor og rund, forlystelser, 4D oplevelses bio, musikscene, helikopterrides mm.


Da vejret fortsat er meget varmt og fugtigt brugte først nogen tid i vandlandet som jo altid er en succes hos børnene. Herefter tullede vi rundt på havnen, langs med vandet, og nød solens varme i god kombination med dejlig brise fra vandet.

Morten, Isabella og Anton var i kuppelbio og så en kort sekvens om havets sardiner, og i 4d bio hvilket der efter Isabella at dømme, var dagens absolutte højdepunkt. Hun havde white water rafted – og var blevet våd, havde reddet på hest og var nær faldet af og en masse andre oplevelser – alt sammen på bare 5 min.

Vi kørte hjem kl.22 efter en god lang dag.


Cykeltur

En lille smuttur på legeplads er altid et hit. Flora er vild mere at køre racer.