Her ses egentlig to kreatøsers arbejder – men først og fremmest har Isabella lavet dette fantastiske rumskib til Anton, i bedste Jørgen Clevin stil, imens mor har klippet alt klar til efterårsanorak til Flora. Det er så hyggeligt at sysle sammen !
Arkiv med grinebidder univers
Til Baby Yvonne
Udgivet den august 24, 2010
Stropper Og Støvler
Udgivet den august 23, 2010
I dag har vi endelig haft lidt tid til børnenes værelse. Det har fået den store omgang oprydning, sortering, støvsugning og ny-organisering.
Det helt store hit er disse fantastiske Gummistropper købt til formålet i Danmark. Isabella og Anton har selv fundet den rette plads og sat deres sager på række.
Alt imens…
…man tager et par nye Gummistøvler… tager dem af og på og af og på og af og på, både på hænder og fødder… og stikker så af fra dem der rydder op… gæt hvem ?
Helt rigtig – Frække Flora ! – ok det var faktisk regnvejr i dag, men kun udenfor !
Smækker Lækker #2
Udgivet den august 18, 2010
Legedag
Udgivet den august 18, 2010
Weekend Hygge
Udgivet den august 15, 2010
6 år
Udgivet den august 15, 2010
Fars Nye Bil
Udgivet den august 14, 2010
Ontario Place
Udgivet den august 14, 2010
I dag valgte vi at køre mod Toronto til Ontario Place. Stedet er en blandet landhandel placeret på tre af de øer som blev dannet efter en voldsom storm i 1970’erne umiddelbart ud for Toronto i kæmpesøen Lake Ontario. Her finder man havnefront, strand, vandland, verdens første kupelbiograf 6. etager stor og rund, forlystelser, 4D oplevelses bio, musikscene, helikopterrides mm.
Da vejret fortsat er meget varmt og fugtigt brugte først nogen tid i vandlandet som jo altid er en succes hos børnene. Herefter tullede vi rundt på havnen, langs med vandet, og nød solens varme i god kombination med dejlig brise fra vandet.
Morten, Isabella og Anton var i kuppelbio og så en kort sekvens om havets sardiner, og i 4d bio hvilket der efter Isabella at dømme, var dagens absolutte højdepunkt. Hun havde white water rafted – og var blevet våd, havde reddet på hest og var nær faldet af og en masse andre oplevelser – alt sammen på bare 5 min.
Vi kørte hjem kl.22 efter en god lang dag.
Cykeltur
Udgivet den august 13, 2010





























Indlæg