Arkiv med grinebidder univers

Diva Flora

Og det blev ikke ved det. Flora havde 8 armbånd, 6 halskæder og en soccer medalje på kort tid efter ! Bare fordi det er varmt kan man vel godt gøre lidt ud af sig selv ?

Faktisk synes Flora det er så smart, at hun vil sove med det hele på.

Spillehygge På Terassen



Svanefjer

Man kan undre sig over hvor fin og blød den er. Anton fandt denne fine hvide svanefjer, på en af vores mange ture ved fjorden i Danmark. Faktisk har han tænkt meget over hvorfor den ikke sad på svanen mere…  måske var den syg, eller måske skulle den bare have nye fjer, der vokser ud ligesom vores hår ?

‘Kan Selv’


Man er vel selvstændig – også når det kommer til yoghurten !




Har Vi Fortalt At Flora Elsker Sko ?

Hun sov så sødt til aften…




KUK KUK !

Tracey, Søren og børnene har været her i dag og leget, spillet og grillet. Temperaturen har rundet de 31 gr. så sprinkleren har også været igang. De små piger har hygget sig fantastisk – især med myggenettet i terassedøren. Der er blevet sagt KUK KUK mange mange gange!






Chili Party

I dag har vi været til Chili Party hos Todd og Sarah og deres tre små piger, som bor på vejen bag os. De forstår sig på at feste.

En havefest med godt vejr (30 gr.) børnepool, vand-glidebane, sæbebobler, trampolin, is og det hele til børnene.Masser af kolde drikke og lækker frugt, snask, masser af chiligryde og majskolber til. Og ikke mindst en masse søde mennesker, hvoraf en hel del bor lige omkring os. Dejligt at få nogle nye kontakter, hjælp og anvisninger og ikke mindst nogle venner !




Tilfreds Flora

Flora har her til morgen selv valgt outfittet, med body, strømpebukser, kjole og tørklæde – måske lidt varmt vejret taget i betragtning…

herefter hentede hun selv en peberfrugt i køleskabet og satte sig til bords – meget tilfreds…

Hvor er det bare skønt at være så stor og selvstændig Ü




Små-Søvnig Sol-Sild

Slænger sig på terassen i varmen…  Bemærk lige kinden og panden…  behøver vi at sige at Flora kravler op alle steder og desværre også ind imellem falder og slår sig ? Denne (her to dage gammel) var dog den værste hidtil…  hun troede hun kunne stå i mors gamle dukkevogn og selv skubbe på håndtaget…  bang, lige ned i hjørnet af kassen med Duplo… AV AV !



Nyt i Zinkbøtten

Da vi kom hjem fra Danmark var sommerblomsterne foran trappen meget meget tørre,  og brune,  og flade…  men det havde jo også været varmt i Canada…  og de kan jo ikke vande sig selv de stakler…  så det kræver jo at NOGEN SER DEM og giver dem lidt vand…

Så endelig fik jeg skiftet indholdet ud, til til disse fantastiske, farverige dejlige nogle, som også sommerfuglene er vilde med !