Endelig kom de så kl.16, alle gæsterne til Isabella, Anton og Flora’s Halloween Party. Anton har spurgt hvad klokken var hvert tiende minut fra kl.9.45 i morges. Alle var fint udklædte og i strålende humør.

Alle børn har skåret deres eget græskar og malet det efterfølgende – de blev så flotte og vi satte alle de fine græskar til skue på terassen0 da de var færdige. Indimellem græskarrene blev der leget, hygget og snacket.

Lidt senere havde vi fået brev fra en heks, der ville trylle os alle til frøer hvis vi ikke fandt de 4 magiske tryllestave. Heldigvis fik vi løst opgaverne sammen, så vi fik ophævet forbandelsen Ü Heksen var fløjet henover legepladsen og havde smidt noget til os – Mums !

Børnene gik vildt op i skattejagten og flere var sikre på at de så hekse flyve rundt imens vi gik udenfor og det blev mørkt !


 

Tilbage i huset kom alle forældrene og vi fik græskarsuppe (lavet af indholdet fra de 23 græskar mor tømte fredag aften), boller, varm applecider, øl, grønne snacks og chips – og selvfølgelig heksens små poser !

En lang og hyggelig fest for især børnene, men bestemt også for os voksne !

(Photos on two pages. Click to view enlarged)