..og den nisse glemte ikke noget – hver dag var der ny pakke i pakkeskøjten ???
Udgivet den december 15, 2011
Udgivet den december 11, 2011
Endelig landede vi i Danmark. Selvom det var direkte føltes de 8 timer som meget lange…
Vi blev hentet af Morfar og kørte lige til Jyllinge hvor Mormor også ventede. Det var skønt at være tilbage igen, og selv Flora følte sig meget hurtigt hjemme hos Mormor og Morfar. Det blev kun endnu bedre af at der også var en Nisse hos Mormor og Morfar der havde lagt pakke til Flora i sokke-skøjten.
Udgivet den december 7, 2011
Søde Sarah har igen i år udstyret vores børn med reindeer food til at drysse udefor huset, med glimmer ting, havregryn mm., så rensdyrene bedre kan finde vej, og kan få lidt at spise imens julemanden lægger pakkerne ind under træet.
Vi drysser det den 24. december om eftermiddagen og håber på besøg juleaften.
Udgivet den december 7, 2011
Udgivet den december 5, 2011
Udgivet den december 3, 2011
Udgivet den december 1, 2011
Udgivet den november 30, 2011
Udgivet den november 27, 2011
… og sørme om ikke en nisse havde set vores julepynt og havde lagt en adventspakke til børnene har til morgen !
Vi har bagt pebernødder i massevis (og spist dej) – vi ved jo hvor hurtigt de pebernødder forsvinder igen !
– derfor har Mor været forudsigende og har lag 5 portioner pebernøddedej i fryseren…