Arkiv med grinebidder univers

Juletræ

Flora og Morfar har hoppet i mudder til knæene for at få dette fine juletræ hjem til Jyllinge i dag.

Og så har Flora pyntet det. Det er så fint, og Flora er svært stolt af resultatet !

Mormor måtte vaske alt skitøjet der kunne stå selv og vaske Flora’s nye gule gummistøvler der ikke længere var så flotte gule.

Habitat

Isabella har haft project om habitat’s og Isabella har valgt at skrive om og beskæftige sig med Panda bjørnen.

En af opgaverne var at fremvise en model af et habitat, hvilket Isabella har lavet i en skokasse med papir, tegninger og play doh. Rigtig fint !

Scaredy igen igen

Scaredy er daglig gæst i haven !

 

Bertil

I dag har vi været hos Onkel Morten, Agnete og ikke mindst Bertil som Flora havde glædet sig meget til at se igen.

Faktisk så meget at hun for mere end en måned siden købte et candy cane hundeben til Bertil, som hun straks pakkede i sin lille ladybug trolley, så hun var sikker på at få det med til Danmark til Bertil ! – og ja Bertil var vild med det !

Dejligt at få hyggesnakket med lillebror – det trængte jeg til.

 

Glade Børn

I dag har den stået i børnenes tegn i Waterloo.

Far har haft Isabella og veninde Tayler, Anton, Ella, Gracie, Libby og Todd med i biffen for at se Chipmunks #3.

Stort hit og børnene var vilde med den.

Tayler blev og sov til søndag – behøver vi sige at pigerne var i deres es ?

Maikens Hus

Vi har besøgt Maiken, Jesper og drengene i dag. Som altid var det dejligt at se dem og super super hyggeligt – og meget tiltrængt for Mor, der trængte til en god gang venindesnak face to face !

Dejligt at se alle hendes drenge – inkl. den største af dem  😉

Besøget gjorde stort indtryk på Flora der har snakket om Maiken, Maiken’s hus, Tobias, Nicholas og faren lige siden  😆

Sne I Waterloo

Så er der igen faldet et fint hvidt lag drys i Waterloo og det pynter unægteligt.

Vi satser da også stærkt på hvid jul igen i år og skiture i juleferien !

 

 

Højtlæsning Med Morfar

 

Når man har haft en lang dag på farten er det godt med en Morfar der til enhver tid gider læse bøger med een !

 

Jul I København

 

Flora og Mor har turet København flad i dag og nydt juleudstillingen i alle gaderne og butiksvinduerne. Vi har desværre ikke kun kigget udefra…  det blev også til lidt tilføjelser til bagagen.

En dejlig og lang dag i København, som Mor (forhåbentlig) kan leve længe på !

 

 

NisseBanden

Flora er blevet helt vild med Nissebanden. Hver dag spørger hvornår der kommer Nissebanden, og hun har set det hver dag i Danmark. Men det er da også hyggeligt at ligge i stuen sammen med Mormor og Morfar og se julemanden, Fifi og Nissebanden.