Isabella har lavet nutella af den sundere slags.
Som Isabella sagde da hun var færdig – det ser ikke så lækkert ud, men det smager AmmeNam !
Udgivet den april 12, 2011
Udgivet den april 12, 2011
Udgivet den april 10, 2011
Anton har allerede dagen efter han fik sin første rokketand, tabt denne henne i skolen. Han har passet på den hele dagen, i en fin lille tandæske. Desværre tabte han den i bilen, da han skulle vise den frem og blev væk… men mon ikke tandfeen besøger alligevel ?
Anton synes bare vi skulle skrive en seddel og lægge under hovedpuden. Så mente han det måtte være lige så godt !
SOM SAGT – SÅ GJORT !
Udgivet den april 10, 2011
I skoven, på toppen af bakken vi bor på, er der et fantastisk sti system. Vi cyklede alle mand en eftermiddagstur ad stierne – vi måtte dog tage en lidt anden vej end først tænkt, da der fortsat ligger en del is i visse områder af skoven. Men så fik børnene en tur på legeplads også.
Vi så at træer og buske langt om længe er begyndt at få knopper, og vi fandt lidt tegn på forår i de små gule blomster i skovbunden.
Flora tissede et par gange i skoven og på græsset – det er lidt interessant !
En kold is da vi kom hjem var lige hvad vi trængte til !
Udgivet den april 10, 2011
Udgivet den april 9, 2011
Udgivet den april 9, 2011
Udgivet den april 9, 2011
Udgivet den april 9, 2011
Udgivet den april 8, 2011