Arkiv med grinebidder univers

Nutella

Isabella har lavet nutella af den sundere slags.

Som Isabella sagde da hun var færdig – det ser ikke så lækkert ud, men det smager AmmeNam !

 

LakridsKonfekt

Lakridskonfekt af den sunde slags, er sidste nye indslag i Flora’s køkken.

Første Tand

 

Anton har allerede dagen efter han fik sin første rokketand, tabt denne henne i skolen. Han har passet på den hele dagen, i en fin lille tandæske. Desværre tabte han den i bilen, da han skulle vise den frem og blev væk…  men mon ikke tandfeen besøger alligevel ?

Anton synes bare vi skulle skrive en seddel og lægge under hovedpuden. Så mente han det måtte være lige så godt !

SOM SAGT –  SÅ GJORT !

Skovtur




I skoven, på toppen af bakken vi bor på, er der et fantastisk sti system. Vi cyklede alle mand en eftermiddagstur ad stierne – vi måtte dog tage en lidt anden vej end først tænkt, da der fortsat ligger en del is i visse områder af skoven. Men så fik børnene en tur på legeplads også.

Vi så at træer og buske langt om længe er begyndt at få knopper, og vi fandt lidt tegn på forår i de små gule blomster i skovbunden.

Flora tissede et par gange i skoven og på græsset – det er lidt interessant !

En kold is da vi kom hjem var lige hvad vi trængte til !

 

PålægsChokolade

Anton nyder en mad med pålægschokolade på terassen, og sender Farmor en varm tanke !

 

At Spise Ude


Denne skøøønne solskinsrige lørdag er både frokost og aftensmad indtaget i solen på terassen.

Børnene synes det var fantastisk at sidde ude igen !

Og ikke nok med det. Efter maden var det stadig lyst og varmt, så der kunne cykles og skates efter maden !


 

Flora LøbeCykler



Flora har prøvet kræfter med sin føselsdagsgave i det fantastiske vejr.

Hun mangler lige to centimeter mere ben, for rigtig at kunne skubbe fra imens hun sidder på sadlen…  men mon ikke det kommer hurtigt ?

 

Cykel Tuning


Morten har tunet cykel, så den er klar til næste weekend’s cykelløb.

Første Sommerdag

…næsten i hvertilfælde. I solen har det været et stykke over 20 gr. så Flora har sovet middagslur på terassen – skønt !

Farmor & Børn

En krammer i sofaen på Farmors sidste dag i Canada i denne omgang !