Så har Flora for første gang haft to fine fletninger. Synes pludselig hun virker så stor med fletninger!
Udgivet den februar 27, 2011
Udgivet den februar 26, 2011
..er i dag blevet indtaget af Anton og Far. “Bakke nr. 8” er en blå piste. Anton er således ikke længere en nybegynder.
Sidste weekend kørte vi den et par gange med Anton mellem Fars ben. Det gad Anton altså ikke denne gang – Far var lidt nervøs første gang, blev vist nok ved med at mumle om at huske og plove og alt det der, men det gik jo fint. Fuld fart på.
Det blev til 4 timer på pisterne og det var to trætte drenge som vendte hjem for at flade ud og hygge.
Udgivet den februar 24, 2011
gærsvampe, parasit, musearm og nu også … lus !
Yep – på vej til piano efter skole fortæller Isabella :
Vi lærer om elektricitet – og i dag skulle vi lave noget rigtig sjovt. Vi skulle lave statisk elektricitet med en ballon der gnides i håret. Den samme ballon gik fra hoved til hoved, og alle fik strithår… Jeg tror jeg har lus, det klør helt vildt…
Åhh hvor vi hygger 😆
Udgivet den februar 23, 2011
Udgivet den februar 23, 2011
Udgivet den februar 23, 2011
Udgivet den februar 21, 2011
Således fik vi på en lille uges tid tryllet to værelser om til tre !
På ønske fra Isabella om at få sin egen lille hyggekrog, har vi nu fået lavet et superhyggeligt lille pige værelse til Flora, med et væld af farver og genbrug. Anton har fået et rigtig drengeværelse, med monstertrucks på væggen, basketball og boksepude, imens Isabella har fået et super hyggeligt hjørne med seng og sofa under, og chatol med plads til alle hendes papirer, tegninger, ideer, dimser, bøger, tusser, blyanter, klippesager, taper mv.
Endelig kan der stadig danses vildt på meget gulvplads. Så trækkes gardinet til side og diskokuglen tændes…
og det virker, VI HAR PRØVET DET her til aften alle fem !
(Nu mangler vi kun at hente en ny boxmadras til Anton i IKEA)
Udgivet den februar 21, 2011
Anton har stået på ski hele dagen efter at have sovet hos Thomas i nat. Kom hjem til en overraskelse, i form af nyt værelse, og ville alligevel gerne lave mad her til aften.
Anton har lavet rødbedefrikadeller – har lavet farsen selv og sat på panden. En masse rå grøntsager til, Hjemmebagt knækbrød og smør, så var den i vinkel. Og de smagte bare så MUMS !
Hvor er det bare dejligt, og helt fantastisk hyggeligt, med en dejlig stor dreng i køkkenet der kan lide at lave mad !
Udgivet den februar 21, 2011
I morges kørte Morten til Chicopee for at mødes med Anton (der havde sovet hos Thomas), Thomas og Søren, så de fire drenge kunne stå på ski i dag. Anton har stiftet bekendskab med adskillige nye store piste, og var pavestolt og ikke til at skyde igennem, da han og Morten kom hjem i eftermiddags med dejlig røde kinder. Og så vankede der oven i købet en overraskelse derhjemme… i form af færdigt værelse..
Udgivet den februar 19, 2011