Imens pigerne var på skøjter har Anton og far haft gang i LEGO technics – der er blevet sorteret og fundet frem og bygget… se bare !
Anton var vist alligevel lidt imponeret over resultatet !
Udgivet den februar 19, 2012
Udgivet den februar 19, 2012
Udgivet den februar 17, 2012
I efteråret lavede Anton’s klasse en runde hvor alle skulle skrive og fortælle klassen om sig selv og om deres familie og stamtræ.
Anton havde tegnet og skrevet om sig selv, at bl.a. elskede at køre mountain bike og spille soccer.
Vi har sammen lavet Anton’s stamtræ.
Endvidere havde han tegnet en tidslinie for hans liv… startende med at han blev født – naturligvis – og afsluttede med at han var på vacation ;o)
Endelig fortalte han klassen om nogle af de oplevelser han har haft og supplerede fortællingen med fotos. Anton kan rigtig godt lide temaer som dette og går meget op i det.
Udgivet den februar 15, 2012
Udgivet den februar 14, 2012
En meget pink-rød dag. Børnene har haft Valentines kort og guf med til klassekammerater, lærere og vennerne i dagplejen. Og de har motaget enorme mængder af kort, cupcakes og treats. Bl.a. de flotte marshmellow-pinde som Libby har delt ud i dagplejen.
Flora kom hjem fra dagplejen med den fine indrammede Valentine-collage til Mor & Far.
Isabella har lavet de fine kort på sin play book. De er printet som fotos og delt ud til alle i klassen og til hendes 4 lærere.
Og så blev Mor da også overrasket med en buket fine pink tulipaner fra Far – dejligt !
Udgivet den februar 10, 2012
Udgivet den februar 10, 2012