Vi har været på besøg hos Thomas og Signe.
Flora og Thomas har lavet mad til Louis og Flora har givet ham mad.
Flora var meget stolt da Louis spiste sin mad !
Udgivet den marts 22, 2011
Udgivet den marts 22, 2011
Det var en meget meget glad Anton, der på vej hjem fra skolebussen stolt viste, at han havde fået en rokketand – den allerførste – vel at mærke. Og den var meget løs allerede. Faktisk var Anton så glad, at han da vi var helt hjemme sagde: This is just the best day ever !
Dette til trods for at han og Isabella skulle videre til tandlæge.
Begge to havde NUL HULLER, og faktisk sagde tandlægen at Anton’s anden fortand også var lidt løs
– så bliver det da vist ikke bedre – to spritnye rokketænder på een dag !
Udgivet den marts 21, 2011
Til aften da Anton blev puttet af mor, lå vi lidt og snakkede på Antons nye madras, som Anton gerne ville have at mor skulle sove på. Da vi ligger og snakker siger Anton pludeslig –
I love you so much, Mommy !
Anton er Mors dreng – det skal der ikke herske tvivl om !
Udgivet den marts 18, 2011
Isabella og Anton har været til party hos Ella, Gracie og Libby fra torsdag morgen. Isabella blev og sov (sammen med 8 andre) og Anton kom hjem, sent torsdag aften.
Den har stået på kreative ting og sager, samt leg i stor stil. Alt under temaet grøn. Så der blevet spist en masse grønt i løbet af dagen, og fredag morgen blev der serveret grønne æg, grøn mælk mv. Børnene blev sendt hjem med hver deres grønne pose med div. kreationer i grønt. Helt igennem en fin fin grøn fest som børnene nød til fulde.
Flora og mor var forbi med sovesager, og Flora fik en pose PlayDoh – grøn selvfølgelig – af Sarah, da hun ikke skulle blive og feste. Flora gik stolt lige hjem, åbnede posen og gik i gang.
Udgivet den marts 17, 2011
Helt fantastisk flot dag i dag med 14 gr. da det var varmest.
Men nu er første forårsmåned også godt igang, og måske jeg skulle få pakket Hr. Snemand væk for en tid.
Alligevel havde jeg besluttet mig for at købe mig til lidt forår, da der fortsat ligger sne i driver udenfor huset, og erfaringen siger mig, at der går min. 3-4 uger før forårsblomsterne kigger frem her i landet.
Udgivet den marts 16, 2011
Den første spæde forårsfornemmelse. Temperaturen har i eftermiddags sneget sig op på 6 gr. men med sol (og vind).
Vi gik ud på terassen, dog iført jakker, og kunne for første gang i år mærke hvordan solen bare skinnede lige ned på os, og varmede os. Flora fik øje på sandkassen og det var som en skat der blev åbnet, da vi tog låget af skildpadden. Alle børnene gik i gang i sandkassen, og snart var det et større bageri – længe leve de forskellige årstider !
Udgivet den marts 16, 2011
Udgivet den marts 13, 2011
Udgivet den marts 12, 2011