Det var det syn der mødte mor, da hun her til morgen åbnede opvaskeren !
Flora synes åbenbart de trængte.
Udgivet den juni 17, 2010
Udgivet den juni 15, 2010
I dag da vi tømte postkassen var der et meget stort brev. Det var til Isabella. Isabella har ellers to dage i træk fået fine fine breve fra Augusta, og nu denne store kuvert fra hele 1. a.
Brevet var fyldt til randen med små breve og bøger og tegninger og papirklip og søde søde hilsner. Alt sammen lavet af alle børnene i Isabella’s gamle klasse i Danmark. Isabella blev meget rørt og brugte meget lang tid på at pakke ud og kigge og læse det hele – Tusind Tak til alle de dejlige venner hun har i Danmark ! Isabella længes hjem og tæller ned til Danmarks-ferie i juli.
Udgivet den juni 13, 2010
Udgivet den juni 12, 2010
Udgivet den juni 11, 2010
Udgivet den juni 10, 2010
Flora har nye sko – igen.
Denne gang er det med sølvpalietter på snuderne, hvilket Flora synes måtte være dansesko. I hvrttilfælde begyndte hun at danse, da hun fik dem på ! Faktisk dansede hun så meget, så hun lige måtte tage et hvil på trappen undervejs ! Men så var hun også klar igen (efter ca. 1 min.), til at lege – med sko på – på værelset.
Udgivet den juni 7, 2010
Udgivet den juni 6, 2010
Udgivet den juni 6, 2010
Udgivet den juni 6, 2010